yvonne-en-dennis.reismee.nl

Chiang mai...

Vanmorgen vroeg opgestaan en ontbijtje genomen op de bovenste verdieping van ons hotel, heel erg luxe want er zat niemand en het was erg lekker, allemaal broodjes, zoals keneelbroodjes, croissants en andere hele zoete broodjes. en fruit en allerlei sapjes, en koffie en thee. Met een prachtig uitzicht over de stad kon niet beter. Daarna bij het zwembadje gaan relaxen en michelle en david gingen naar een tempel op een berg, die hadden Dennis en ikke het voorgaande jaar al gezien dus wij bleven bij het hotel.s'middags even over de markt gelopen en wat winkels bekeken. sávonds lekker gaan eten bij een duits restaurant met heerlijke steaks.Daarna onze 2 daagse jungle trip besproken en gaan voordrinken bij een barretje buiten, heel gezellig wat gepooled. en daarna door naar de Bubbles club met zijn 6-en. daar lekker gedanst en gedronken. en om 2 uur was het afgelopen en terug naar het hotel.

Volgende dag weer wat bij het zwembad gehangen en sávonds naar een thai box wedstrijd gegaan met zijn 6-en en daarna wat gaan eten bij de mac donalds, daarna naar de bubbles club. niet te lang want de volgende dag gingen we een jungle tocht maken en we werden al om 7 uur opgehaald. verder nog wat andere mensen opgehaald met een soort pick up met 2 bankjes erin.een oekrainsch vrouwtje opgehaald, 2 zweden, 2 fransen en een engelse en een duits stelletje en wij met zijn 4-en. patrick ging niet mee met zijn vriendin. Na zo'n 3 uur hobbelend aangekomen bij een waterval en daar overheerlijke rijst gegeten met wat groenten erdoorheen. van daaruit verder met de pick up en ergens gedropt met onze rugtassen en slaapzakken.toen zo'n 2 uur gaan lopen naar het dorpje waar we die nacht verbleven. de avond gezellig doorgebracht met iedereen bij een kampvuurtje eerst lekker gegeten, het kleine dorpje verkent en gezellig wat biertjes gedronken. Daarna proberen te gaan slapen op een matje in de kou van ongeveer 8 graden. behoorlijk koud in een hut van stro en bamboe met allerlei beesten om ons heen zoals varkens, honden, katten maar dus ook hanen die om half 4 s'morgens ons al wakker maakten. misschien een uurtje geslapen en op naar het ontbijtje, provisorisch gewassen en tanden gepoetst. en toen weer verder gaan lopen, een wandeltocht van zo'n 4 uur door de ongeveer 35 graden. alle rijstvelden lagen droog, maar ja het is immers ook de droge tijd. na een uurtje of 4 gelopen te hebben bij een mooie waterval wat gegeten en gezwommen. en daarna nog een uurtje gelopen en een olifanttocht gemaakt van een uurtje. Daarna nog op een bamboe vlot een tocht gemaakt door de jungle, helemaal super!! we waren wel zeiknat maar ja dat hoort erbij. met zijn 4-en op een vlot. Toen na 2 super dagen met de pick up terug naar ons hotel met een enorme spierpijn. David en Dennis gingen nog naar een thai boks wedstrijd Michelle en ikke zijn een thaise massage gaan doen vlakbij ons hotel, was wel pijnlijk maar de sprierpijn werd zeker minder. Michelle is gaan slapen enik ben met Dennis en David nog even meegegaan naar de Bubbles club. Toen lekker gaan slapen.

De volgende dag lekker uitgeslapen, hadden we wel nodig na de jungle tocht. Verder de hele dag een beetje gerelaxed bij het zwembad. En sávonds eerst naar de markt wat spulletjes gekocht en toen naar het bloemencorso met onwijs veel karren met vele mooie bloemen en een soort braderie er omheen en een soort kermis die bij ons in de jaren 30 eruit had gezien. erg grappig!! sávonds niet veel meer gedaan want de volgende dag op naar Koh Samui.