Op naar Thailand.

Vanmorgen vroeg opgestaan een uurtje of 8, om alles nog te regelen voordat we opgepikt werden door Dennis zijn broer die ons naar het vliegveld zou brengen, wel pas om 2 uur s'middags. Patrick thuis opgehaald en op naar schiphol waar ons vliegtuig pas half 9 sávonds zou vertrekken. op schiphol aangekomen op David en Michelle gewacht die gebracht werden door hun familie en vriend. alles ging goed en nog wat biertjes gedronken op schiphol voordat we onze lange vlucht gingen maken.Een rustige vlucht gehad van zo'n 11 uur en aangekomen op Bangkok, Michelle en David waren beide nog nooit in Thailand geweest, dus dat was wel leuk!! Daar wat hele goedkope sigaretten gekocht en op naar de koffers daar aangekomen haddenze de koffers al bijna weggehaald omdat we waarschijnlijk te lang duurde. door de doane, stempeltje en op naar een taxi die ons naar het prince palace hotel kon brengen in chinatown, dit hotel had ik vantevoren al gereserveerd voor de eerste 2 nachtjes. Daar aangekomen was het echt een waanzinnig hotel met een groot zwembad op de 20e verdieping, restaurant, barretjes etc. helemaal super!! met een waanzinnig uitzicht over bangkok gingen we eerst wat drinken. Daarna lekker wat gaan zwemmen en gedoucht en op naar de wijk sukumvith om wat te shoppen en te eten. Na een paar uurtjes daar te hebben rond gelopen, lekker wat gegeten bij een klein restaurantje. toen terug met 1 taxi met zijn 4-en want patrick was al eerder vertrokken bij sukumvith want zijn thaise vriendin die we het jaar daarvoor hadden ontmoet in Chiang mai zou hij ophalen vlakbij koh san road. sávonds waren we aardig brak allemaal en rond 23.30 uur gaan slapen.

De volgende dag lekker uitgeslapen en gaan ontbijten rond een uurtje of half 11, daarna een vleigticket gaan boeken om de volgende dag naar chiang mai te gaan. even over de markt gelopen en naar de chatuchack weekend market gegaan met zijn 4-en, patrick bleef bij zijn vriendinnetje. Daar van alles gezien van kleding, eten tot allerlei vissen, vogels, honden, slangen etc. maar ook meubels.er staan er weekend ongeveer 18.000 kraampjes dus je kan je ogen wel uitkijken daar. einde van de middag naar het hotel gegaan ons opgefrist en gaan eten bij de koh san road bij Gullivers taverne...met waanzinnig lekker thais eten.Daarna met zijn 6-en naar een discotheek op de koh san road gegaan. daar lekker gestapt tot best laat en daarna buiten dennis en patrick allebei nog een sprinkhaan gegeten...

De volgende dag uitgecheckt en op naar het vliegveld van Bangkok op naar chiang mai.Daar s'middags rond 4 uur aangekomen naar een vlucht van zo'n 1 uur. Daar zouden we een weekje blijven in ons duangtawan hotel in het centrum van Chiang mai.