yvonne-en-dennis.reismee.nl

New York!!

Hello New york,

rond een uurtje of 1 s'middags aangekomen op newark vliegveld. Alles ging dit keer soepel.Op naar het comfort inn hotel, met een gele taxi natuurlijk!! Daar aangekomen wel in de stromende regen onze spulletjes in de kamer gelegd. een super bed en een inloopkast en een platscreen televisie, helemaal goed!! inmiddels was het al een uurtje of 4 s'middags en we gingen naar het time square want dat zat op loopafstand van ons hotel. Daar onze ogen uitgekeken, en wat winkels binnen, m&m's winkels, toys&rus met 4 verdiepingen. alles was groot natuurlijk!! toen wat gaan drinken samen met dennis want jaccie en mario gingen een andere kant op in new york. sávonds de this is it film van michael jackson in de kamer van het hotel zitten kijken. en gaan slapen na zo'n lange dag.

De volgende dag woensdag 24 feb. vroeg opgestaan, een heerlijk ontbijt in het hotel genomen en toen richting ground zero met de metro,daar aangekomen gaan lopen naar battery parc, ground zero uitzicht over brooklyn. jaccie en mario gingen een boottocht doen en wij zijn gaan lopen naar chinatown, little italy en heel veel andere bezienswaardigheden onderweg. sávonds begon het als een gek te sneeuwen en zijn we eigenlijk tegenover ons hotel in de ierse pub gaan eten. het eten was erg goed!!

Volgende dag wilde we eigenlijk dingen bezichtigen wat we nog niet hadden gezien, maar er viel roet in het eten doordat het echt heel veel en heel hard aan het sneeuwen was. Dus zijn we maar naar het National historic museum gegaan. maar dat was zeker de moeite waard.grootste museum ter wereld en allemaal opgezette dinosauriers, een 3-d film over planeten gekeken. daar zo'n uur of 4 rond gewandeld en s'middags wat rond gelopen in macy's (mega warenhuis) en sávonds weer bij de ierse pub gegeten omdat het weer ons niet toeliet om veel te doen helaas!! maar daarom gaan Dennis en ikke in oktober een weekje terug naar new york om alles te bekijken.

De laatste dag van de vakantie, lekker uit kunnen slapen...dat hadden dennis en mario wel nodig want die hadden aardig doorgezakt in de ierse pub. nog even met dennis het time square opgegaan wat gegeten bij de mac donalds en om hlaf 2 kwam onze taxi om ons naar newark vliegveld te brengen. Daar verder alles goed gegaan er waren alleen onwijs veel vluchten gecancelled i.v.m het weer. maar die van ons ging gelukkig op tijd en we waren zaterdag 27 feb. om 8 uur s'morgens weer op schiphol geland. was een super reisje!! blij dat ik het allemaal weer mee mocht maken.

José

Ik begijp dat jullie New York nog een keer willen bezoeken na de sneeuwstorm. Ben benieuwd naar het verslag in oktober

Jacolien

Ja was zeker een geweldige reis!! Een mooie ervaring die niemand ons meer af kan pakken!