yvonne-en-dennis.reismee.nl

Manuel antonio

Vanmorgen vanuit La fortuna vertrokken naar manuel antonio, eerst in La Fortuna nog effe gepint en een broodje gegeten als ontbijt. ongeveer om 8 uur vertrokken en rond een uurtje of 2 s'middags aangekomen in Manuel Antonio, nog een hotel moeten zoeken want die hadden we nog niet. het eerste beste hotel aan het strand en naast het national parc hebben we genomen voor 3 nachtjes. een mooie ruime kamer met 2 2 persoonsbedden, airco, balkon aan strand kant en een mooie badkamer. helemaal tevreden!! die dag verder een beetje over het strand gelopen en gegeten in de airplane bar sávonds waar we heen gingen in het noodweer, een wolkbreuk van een 1,5 uur met blikseminslag en al.in de airplane bar super lekker gegeten en wat in de vliegtuigromp gaan drinken.een oud vliegtuig uit de oorlog waar ze een restaurant omheen hadden gebouwd.erg mooi gedaan. was erg gezellig rond 2 uur thuis.

s;morgens zijn jaccie en mario een boottoocht gaan maken en zijn dennis en ik bij het hotel, strand en het dorpje gebleven.even naar quepos gegaan om daar wat rond te kijken en t-shirts te kopen. sávonds niet veel gedaan.

volgende ochtend om 10 uur naar het national parc gegaan, om daar dieren en het strand te bezoeken.was echt super mooi, van alles gezien, erg mooi wit strand en heel veel dieren zoals: luiaards, apen, toekans, leguanen, wasberen, vogels etc. etc. daar een aantal uur rond gekeken en gezwommen en weer terug gegaan om wat te eten en te relaxen.morgen weer terug naar Norma, eigenlijk willen we in 1 keer naar puerto viejo rijden maar dat gaat gewoonweg niet omdat de wegen veel te slecht zijn.