yvonne-en-dennis.reismee.nl

la Garita, Norma's place.

De eerste dag in la Garita (costa rica) we zijn allemaal onwijs vroeg wakker geworden zo om een uurtje of 6. Maar ja natuurlijk het tijdverschil van zo'n 7 uur vroeger zal er wel mee te maken hebben gehad. Het huisje effe bekeken en het mooie landschap en het zonnetje, wat een mooie plek. Toen zijn we rond half 8 gaan ontbijten bij Norma, de Gallo pinto (rijst met bruine bonen) die men daar elke dag als ontbijt, middag eten en bij het avond eten nuttigt. lekker is anders maar goed ze had heel erg haar best gedaan, en had onwijs veel honger dus het maaktte mij niet uit. verder vers fruit erbij, papaya, ananas, banaan en meloen. Super lekker fruit!! toen de zoon van norma leren kennen die eigelijk in new york woont maar even 2 weken op vakantie was bij zijn moeder. En die vroeg of wij met zijn 4-en mee wilden naar een mooie waterval om te gaan zwemmen.Wij hadden nog geen eigen huurauto, dus dat was een super aanbieding....om een uur of 10 vertrokken naar een mooie waterval, ergens in de middle of nowhere weet de naam ook niet meer.Daar wat gezwommen bij een waterval met 3 etage's. en van daaruit naar een barretje gereden dieboven een vallei met waanzinnig uitzicht over koffieplantages etc. om daar wat te gaan drinken.

s'middags gerelaxed bij het zwembad en sávonds hamburgers gegeten met onze nieuwe new yorkse vrienden. en om 9 uur gaan slapen, want we waren aardig versleten.