yvonne-en-dennis.reismee.nl

op naar het vliegveld!!

s'morgens al rond een uur of 7 opgestaan om ons klaar te maken voor onze reis naar costa rica en new york!! we zijn weg gebracht naar schiphol en wachtten daar op onze twee vrienden die mee gingen op vakantie. al ingecheckt en al dus ging na wat ondervragingen bij boarding allemaal vrij soepel. na een vlucht van zo'n 7 uur aangekomen in new york, waar we een overstap moesten maken, maar in 1 uur tijd je koffer van de band halen (die maar niet kwam) en kaartjes invullen, stempels halen, uit kleden aan kleden en ondervragingen werd het ontzettend krap bij de tijd. wij rennen van de ene kant van de terminal daar aangekomen, helemaal niemand, bleek dat we aan de andere kant van de terminal moesten zijn. wij met nog maar zo'n 5 minuten te gaan rennen voor ons leven naar de andere kant van de terminal.Gelukkig gehaald!!! want het vliegtuig had een half uur vertraging, gelukkig!!

Toen in het vleigtuig helemaal bij gekomen van een vlucht van nog zo'n 5,5 uur. we kwamen rond 22.00 uur costa ricaanse tijd aan op het vliegveld.lekkere warme temperatuur, heerlijk!!

we werden opgehaald door Norma een costa ricaanse waar we voor de eerste 2 nachtjes een huisje hadden gehuurd. Daar aangekomen een biertje gedronken bij het huisje en lekker gaan slapen.