yvonne-en-dennis.reismee.nl

Byron Bay

Woensdag 25 september

Wederom vroeg wakker gemaakt door vleerhonden, papagaaien, kaketoes en kookoebarroes (of hoe je het ook schrijft?) en we besluiten richting de vuurtoren te lopen want dat is het meest oostelijke punt van heel Australië en je schijnt er mooie uitzichten te hebben. En dat klopt wel want wat een prachtige looproute langs de stranden wel een stevige hike want het is 2 km bergop.

Het is best zwaar maar loont zeker de moeite om het te lopen, alleen heb ik mijn wandelschoenen stuk gelopen en dat is zeker balen want heb verder niet echt goede schoenen bij dus maar op mijn slippers.

Vanaf de trail lopen we langs baaien en zien we in de verte enorm veel walvissen en dolfijnen in zee, heel erg vet!

Na uren lopen (omhoog lopen) vanaf de camping komen we aan bij de vuurtoren, het is er best druk dus besluiten we niet al te lang te blijven.

We gaan weer naar beneden en dan in het centrum een drankje doen en daarna wat winkeltjes kijken voor eventuele nieuwe wandelschoenen. Helaas niet gevonden wel twee t-shirts met Byron Bay Australia erop.

Na 19 km en uren, uren lopen op mijn slippers besluiten we terug te gaan naar de camper wat niet zo’n slecht idee is want mijn voeten zijn op.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!