Chiang Mai....

Donderdag 30 januari 2014:
Vlucht van Luang Prabang naar Chiang Mai en naar het Adventure hotel, waar we een kamer hebben als een grot met dinosaurussen. Allemaal thema kamers, echt grappig!
De bazin van het hotel is echt onwijs vriendelijk en bood ons aan om de volgende dag van kamer te ruilen als we dat zouden willen. Na het inchecken werden met een soort golf karretje naar onze kamer gebracht, het hele park lijkt wel een soort Hollywood met fonteinen en palmbomen. Deze dag erna zijn we inderdaad van kamer veranderd en zijn we in de kamer \'caravan\' gegaan met een soort huifkar als bed en gras als vloerbedekking en de hele kamer beschilderd met gras met bloemen.
Het personeel is ontzettend aardig, maar zo aardig dat ze ons on 05:55 uur wakker belde voor een wake-up call waar wij niets van wisten :(
Maar goed, het was een foutje van hun. Degene die ons wakker belden was ook erg fout, een man in een Chinese jurk, die half vrouw half man is en met lang haar en een beugel.
Maar ik kijk hier nergens meer van op, want zo lopen er tientallen van rond.