yvonne-en-dennis.reismee.nl

Kuala Lumpur, Maleisië.

Om 6:45 uur geland op het vliegveld van Kuala Lumpur. Aangekomen na een lange taxirit bij het Royale chalung hotel in het centrum. We konden gelijk in de kamer, echt een hele mooie kamer met alles erop en eraan. Zelfs s'morgens hangt de krant aan je deur, en ik heb nog nooit eerder zo'n uitgebreid ontbijt gezien, met allerlei soorten eten van westers, indisch, chinees, japans echt van alles.De eerste dag de stad gaan verkennen, het ene na het andere winkelcentrum kom je tegen, de een nog groter dan de ander, een is zelfs zo gek dat er een soort pretpark met een achtbaan erin zit. Na een paar uur gelopen en gegeten te hebben zijn we maar even onze jetleg gaan weg slapen. S'avonds gaan eten bij een thai en daarna naar de petronas torens gelopen, daar hele mooie foto's gemaakt.

31e van jan. 11

Vandaag best vroeg wakker, richting het Menara KL platform gelopen, daar ingegaan en wat rond gekeken op 276 meter hoogte. Verder wat rond gekeken in de stad. Toen ons laten afzetten bij het Beraya time square, een enorm winkelcentrum. Beter even binnen want het bleef maar regenen buiten, via een ander winkelcentrum dicht bij ons hotel eerst wat gaan eten.

1 feb 11

s'morgens vroeg opgestaan om de petrona torens in te kunnen, daar stonden we al om 8 uur in de rij tot 10:15 uur voor een kaartje naar de skybridge en helemaal naar de top. Maar wel pas om 18:15 uur. De rij duurde ontzettend lang maar was zeker de moeite waard, omdat ze ook maar 800 kaartjes per dag weggeven. In de tussentijd wat gaan zwemmen, eindelijk zonnig weer. S'avonds teru naar de petronas torens gelopen en genoten van een super uitzicht op 430 meter hoogte.

danny de groot

geweldig dat je zo geniet van je vakantie als iemand het verdient dan zijn juillie het veel plezier!!!!!!