yvonne-en-dennis.reismee.nl

Chiangmai

7/8 november 2017

Onze Vlucht was rustig en prima en in 10,5 uur kwamen we aan in Bangkok, daarna gelijk een vlucht naar Chiang Mai. Daar aangekomen werden we opgehaald door mijn zwager en Thaise schoonzus met haar auto en afgezet bij ons hotel Yi Garden Villa. S'avonds in het centrum gelijk een olie massage gedaan voor 200 bath voor een uur, dat is omgerekend ongeveer €4. Daarna wilde de rest een drankje doen in de yellow bar.

9 november 2017

S'morgens ontbeten bij het Blue Diamond restaurant tegenover ons hotel, super knus restaurant in een mooie tropische tuin met goed en goedkoop eten. Een groot bord muesli, fruit en yoghurt met nog een groot bord met fruit en een mango shake voor nog geen €4,50 heerlijk en voor Thaise begrippen nog best duur.

Daarna zijn we met zijn vieren met onze gehuurde scooters naar het 3D museum gegaan, wat het geld dubbel en dwars waard is. Super mooie 3D tekeningen waarbij het lijkt alsof je in de 3D tekening staat, onwijs mooi gedaan en daar bijna de hele middag doorgebracht. Einde van de middag met de scooters naar een markt/ shopping mall waar we wat gegeten hadden, ook weer een overheerlijke Thaise maaltijd voor 100 bath ( twee borden eten en een fles water). Daarna in het centrum met zijn vieren een Thaise massage gedaan.